Läs på svenska

Vahvistamme organisaatiotamme ja haemme

VILJAKAUPAN ASSISTENTTIA

määräaikiseen tehtävään.

Olet osa viljakaupan tukitiimiä, jossa tehtävänäsi on auttaa pääsääntöisesti sisäisiä asiakkaita. Seitsenhenkinen tiimimme vastaa siitä, että Viljelijän Bernerin myynnin ja hankinnan prosessit sujuvat saumattomasti tilauksesta laskutukseen asti. Esihenkilösi on myynnin ja hankinnantuen päällikkö Anne Urpilainen.

Tehtäviisi kuuluu monipuolisesti erilaisia kotimaan viljanhankintaan ja myyntiin liittyviä tukitehtäviä. Vastaat siitä, että viljakauppaan liittyvät tiedot ovat järjestelmissämme ajan tasalla sekä siitä, että osto- ja myyntiprosessi etenee sujuvasti viljelijältä asiakkaalle asti. Käsittelet laskut ja tilitykset huolellisesti ja ajallaan. Vastaat myös oman osa-alueesi neuvonnasta muulle organisaatiolle - tuet päivittäin asiakkuuspäälliköitä viljakaupan järjestelmään liittyvissä kysymyksissä. Lisäksi työhön on mahdollista sisällyttää kiinnostustasi ja kokemustasi vastaavia tehtäviä kotimaan viljakauppaan liittyen.

Tehtävä on määräaikainen: Työsuhde alkaa mahdollisimman pian ja päättyy 31.12.24. Työpisteesi on Helsingissä Herttoniemen pääkonttorilla, jossa työskentelemme hybridimallissa, kolme päivää viikossa läsnä ja enintään kaksi päivää etänä.

Mitä odotamme sinulta:

  • Olet järjestelmällinen ja langat pysyvät käsissäsi myös tilanteiden muuttuessa – priorisoit tehtäviäsi itsenäisesti, tartut avoinna oleviin asioihin ja viet ne loppuun ajoittain hektisessä työympäristössä.
  • Sinulla on hyvät tietotekniset taidot ja otat uusia järjestelmiä haltuun näppärästi. Infor M3 ERP-järjestelmän tuntemus on eduksi.
  • Muiden tukeminen on lähellä sydäntäsi ja viestit sujuvasti eri tilanteissa – arkeesi kuuluu vahvasti sisäisten asiakkaiden neuvonta ja tuki.
  • Työ on sesonkiluontoista ja edellyttää paineensietokykyä kiireisimpinä vuodenaikoina. Syksy on viljakaupan osalta kiireisintä aikaa.
  • Sinulla on kiinnostusta rutiininomaisiin tehtäviin, kokemus vastaavista assistentin tehtävistä katsotaan eduksi.
  • Kaupallinen koulutus sopii tehtävään mutta ei ole välttämätön.
  • Kiinnostus viljakauppaa tai maatalousalaa kohtaan on eduksi, mutta tehtävä ei edellytä aloilta aiempaa kokemusta.

Mitä voit odottaa meiltä:

  • Vahva arvopohja ei näy meillä vain juhlapuheissa vaan konkreettisina tekoina arjessamme. Työhyvinvointitutkimuksessa jopa 97 % työntekijöistämme koki pystyvänsä toimimaan tehtävässään yrityksemme perusarvojen - työ, rehellisyys ja ihminen – mukaisesti. Myös kokemus työn merkityksellisyydestä on meillä poikkeuksellisen korkealla tasolla.
  • Panostamme johtamisen ja työtyytyväisyyden kehittämiseen pitkäjänteisesti ja sitoutuneesti. Pyrimme koko ajan parempiin tuloksiin – pääset kehittämään ja kehittymään kanssamme jatkuvan parantamisen hengessä.
  • Hyvinvointisi on meille tärkeää, joten huolehdimme sinusta työterveyspalveluilla sekä tukemalla liikunta ja kulttuuriharrastuksia.
  • Viihtyisät ja modernit toimitilamme metrolinjan varrella Herttoniemessä tarjoavat mukavat puitteet kollegoiden kohtaamiselle.
  • Olemme vastuullisuusohjelmassamme sitoutuneet yrityksemme monimuotoisuuden lisäämiseen ja yhdenvertaisuuden edistämiseen työelämässä. Tule meille sellaisena kuin olet – me pidämme huolen siitä, että työyhteisössämme voit olla aito oma itsesi.

Pyrimme toteuttamaan tarvittavia mukautuksia. Voit kysyä tehtävän tai toimitilojemme esteettömyyttä koskevista asioista HR-tiimiltämme osoitteesta hr.palvelut@berner.fi.

Liittyisitkö sinä mukaan joukkoihimme huomisen puolustajaksi? Jos kiinnostuit, hae tehtävää Duunitorin hakemukset -palvelussa 20.2. mennessä.


Vi stärker vår organisation och söker en

ASSISTENT FÖR SPANNMÅLSHANDEL

för en tidsbegränsad uppgift.

Du blir en del av vårt stödteam för spannmålshandel, där din uppgift främst är att hjälpa interna kunder. Vårt sju personer starka team ansvarar för att processerna för försäljning och inköp hos Viljelijän Berner flyter på smidigt från beställning till fakturering. Din förman är chefen för försäljnings- och inköpsstöd, Anne Urpilainen.

Dina uppgifter inkluderar en mångsidig stödverksamhet relaterad till inhemska spannmålsinköp och -försäljning. Du ser till att informationen relaterad till spannmålshandel är uppdaterad i våra system och att köp- och försäljningsprocessen går smidigt från lantbrukaren till kunden. Du hanterar fakturor och avräkningar noggrant och i tid. Du ansvarar också för att ge råd till resten av organisationen inom ditt område – du stödjer dagligen kundansvariga med frågor relaterade till spannmålshandelssystemet. Dessutom kan arbetsuppgifter som passar dina intressen och erfarenheter relaterade till inhemska spannmålshandeln inkluderas i jobbet.

Anställningen är tidsbegränsad: Anställningsförhållandet börjar så snart som möjligt och avslutas den 31.12.24. Din arbetsplats är i Helsingfors vid Hertonäs huvudkontor, där vi arbetar enligt en hybridmodell, tre dagar i veckan på plats och högst två dagar på distans.

Vad vi förväntar oss av dig:

  • Du är systematisk och håller i trådarna även när situationer förändras – du prioriterar dina uppgifter självständigt, tar tag i öppna frågor och slutför dem i en ibland hektisk arbetsmiljö.
  • Du har goda IT-kunskaper och tar snabbt till dig nya system. Kunskap om Infor M3 ERP-systemet är en fördel.
  • Att stödja andra ligger dig varmt om hjärtat och du kommunicerar obehindrat i olika situationer – rådgivning och stöd till interna kunder är en stor del av din vardag.
  • Arbetet är säsongsbetonat och kräver förmåga att hantera stress under de mest hektiska perioderna. Hösten är en särskilt intensiv tid för spannmålshandeln.
  • Du har intresse för rutinmässiga uppgifter, erfarenhet av liknande assistentuppgifter ses som en fördel.
  • Kommersiell utbildning passar för jobbet men är inte nödvändig.
  • Ett intresse för spannmålshandel eller jordbrukssektorn är en fördel, men jobbet kräver inte tidigare erfarenhet från dessa områden.

Vad du kan förvänta dig av oss

  • Vårt starka värdegrund syns inte bara i festtal utan i konkreta handlingar i vår vardag. I vår arbetsvälmåendeundersökning kände sig hela 97 % av våra anställda kapabla att arbeta enligt våra grundläggande värderingar - arbete, ärlighet och människa. Upplevelsen av arbetets meningsfullhet är också exceptionellt hög hos oss.
  • Vi satsar långsiktigt och engagerat på att utveckla ledarskap och arbetsnöjdhet. Vi strävar ständigt efter bättre resultat – du får möjlighet att utvecklas och växa med oss i en anda av ständig förbättring.
  • Ditt välbefinnande är viktigt för oss, vi tar hand om dig med företagshälsovård och genom att stödja fysiska och kulturella aktiviteter.
  • Våra trivsamma och moderna utrymmen längs med metrolinjen i Hertonäs erbjuder en bekväm miljö för möten mellan kollegor.
  • I vårt ansvarsprogram har vi åtagit oss att öka mångfalden och främja jämlikhet i arbetslivet hos vårt företag. Kom som du är – vi ser till att du kan vara dig själv i vår arbetsgemenskap.

Vi strävar efter att genomföra de justeringar som behövs. Du kan fråga om jobbets eller våra lokalers tillgänglighet från vår HR-avdelning på hr.palvelut@berner.fi.

Skulle du vilja ansluta dig till våra led som en försvarare av morgondagen? Om du är intresserad, sök tjänsten via Duunitori senast den 20.2.